Tuesday, January 25, 2011

Beat Me, and More News on the Plan!

 Heya Jammers!
It has just occurred to me that there hasn't been a Beat Me in a while!
And, aren't we lucky to have a new game that's PERFECT just for this!
This time, I want you jammers to play the new game GemBreaker, located at the fire in Mt.Shiveer.
Play 1 round first, just so you know how to play, and then, in the second round, try to get a score higher then mine! The jammer with the highest score will get their name on the Beat Me Records!!
My score on GemBreaker, which is actually a really fun game once you play it, was 74,300!
Now, all you gotta do, is BEAT ME!

Also, I couldn't find out a way to let you know more about the top secret plan.
I think I might do this instead of a clan instead, actually, because then there will be too many big events going on. So instead, I just wrote a little poem about it. Figure out as much as you can, but don't spoil it for others!
Here it is:
At the end of each week we will have a winner,
Challenges could occur in Club Geoz or Mt.Shiveer,
Their team will struck gold while the others get told,
to send away one of their clan.

Happy Jamming, and Good Luck!

17 comments:

Eternal said...

Hmm... idk Fuzzy...Tell more next time!,
Eternal!

FunPinkyPinky said...

Hmm ... I wonder ... I kinda gotta pretty good idea ...

Anonymous said...

i beat it!!in 1 try please put me on the board!!!

Anonymous said...

:O They Get Told To Get Rid Of A Clan Member?!?! Wait.. Its Like A Gameshow Or Somthing Like Where You Can Get Voted Off But You Gotta Win One Of Fuzzys Challenges And The Loosing Clan Gets Rid Of A Member... Did I Figure It Out, You Know At Least A Bit Of It?

-Roxy648

grand futurewolf said...

hi! hey once i got 98076

Funwow,AJR Mod said...

I think I know what you mean,it seems very scary if you're not good at games and battling or,stuff like that,but watch out when I play Spider Zapper,you'll not believe my skill!P.S. I beat your score in a level with over 90000,Toddles,and,when are you gonna be on?!

Woodswolf said...

Ooo... interesting...
Hmm... I wonder what it could be...
You've stumped Woodswolf for now, Fuzzy, but I will be back with a vengeance!
-Woodswolf

Woodswolf said...

WAIT... I THINK I KNOW! HAHA ;)
-Woodswolf

Dragonrose&others said...

On the 2nd round I got 88700. i took a screen shot but I don't know how to give it to you.

Dragonrose &others said...

When I kept playing my score were: 78400 points, 75400 points, 70600 points, 65800 points, 114000 points, 63000 points, 78200 points, 131400 points, 80800 points, 159600 points, 62900 points, 88100 points, and 9600 points. Please tell me how to give you AJ screen shots, I have a lot of them!

Fuzzy ShyIvy said...

@Roxy648

...

Fuzzy ShyIvy said...

@DragonRose

You can show me your screenshots by going to imageshack.us and uploading them. Then, copy the direct link, and paste it into a comment here!

larcon1 said...

Hi!My score was 98,88!Gem Breaker is Sooooo fun!
See ya later!
Larcon1

Anonymous said...

i beat it 658900 in 1 try

Woodswolf said...

My score for level two (NOT total score) was 79,700 points. Unfortunately, I don't have time to upload a screenshot. Sorry!
-Woodswolf

bunnylove3 said...

on the first level i got 86,000 somthing...
idk if that is good score. i don't know how to upload screen shot. i think your so cool! i really like your website. this is my first time commenting on ANYTHING!!!

Anonymous said...

is your user name nekokitty? or is it?(creature roundpride)